loading...
اخبار
hamedq بازدید : 52 سه شنبه 17 دی 1398 نظرات (0)

کیا اسپورتیج 2016 و هیوندای توسان هر دو جزو خودروهای کراس اوور کوچک طبقه‌بندی می‌شوند و به همین دلیل است که شباهت‌هایی را از نظر طرّاحی با یکدیگر دارند. کشیدگی چراغ‌های جلویی خودرو اسپورتیج 2016 بیشتر از کشیدگی چراغ‌های جلویی هیوندای توسان می‌باشد و این کشیدگی زیبایی خارق‌العادّه‌ای را به این اتومبیل بخشیده است. از طرفی، کمپانی هیوندای با اضافه کردن جزئیّات بیشتر به این چراغ‌ها سعی کرده است تا این قسمت از هیوندای توسان را زیبا‌تر از خودرو اسپورتیج 2016 طرّاحی نماید. بسیاری افراد بر این باور هستند که چراغ‌های اسپورتیج 2016 زیبا‌تر طرّاحی شده‌اند ولی با این حال نمی‌توان از زیبایی چشم‌نواز چراغ‌های هیوندای توسان نیز چشم‌پوشی نمود. جلو پنجره‌ی خودرو کیا اسپورتیج 2016 زیبا‌تر از مدل رقیب این خودرو طرّاحی شده است و زیبایی فراوانی را به این قسمت از خودرو بخشیده است. ترکیب این جلو پنجره‌ی زیبا با سپر این خودرو به خوبی انجام شده است و این موارد دست در دست یکدیگر داده‌اند تا اسپورتیج 2016 به یک خودروی زیبا و باکیفیّت تبدیل شود. به نظر می‌رسد که طرّاحان کمپانی هیوندای در ساخت چراغ‌های مه‌شکن این خودرو کم‌کاری کرده‌اند و این مسئله باعث شده است تا خودرو اسپورتیج 2016 بتواند مخاطبان بیشتری را نسبت به این خودرو بدست آورد. چراغ‌های مه شکن اسپورتیج 2016 بسیار زیبا و چشم‌نواز طرّاحی شده‌اند و این مسئله در فروش این خودرو تأثیر زیادی را گذاشته است. در کلّ، نمای روبرویی خودروی اسپورتیج بسیار زیبا‌تر از نمای روبرویی ماشین هیوندا توسان طرّاحی شده است و این مسئله باعث گردیده است تا خریداران بیشتر از گذشته برای خرید خودرو اسپورتیج 2016 هیجان‌زده باشند. همچنین، طرّاحی عضلانی و جذّاب اسپورتیج 2016 بیشتر با سلیقه‌ی جوانان سازگار می‌باشد و این مسئله باعث شده است تا این خودرو به انتخاب اوّل جوانان تبدیل شود.

خودرو اسپورتیج 2016 می‌تواند خریداران خود را از عملکرد خود حیرت‌زده کند!

نمای جانبی خودرو اسپورتیج 2016 چه تفاوت‌هایی با نمای جانبی هیوندای توسان دارد؟

نمای جانبی این دو خودرو نیز شباهت‌هایی را با یکدیگر دارند. به نظر می‌رسد که نمای جانبی خودرو کیا اسپورتیج 2016 از کیفیّت ساخت بهتری برخوردار است و این خودرو توانسته است تا نظر مساعد خریداران را در این بخش جلب نماید. گلگیر‌های هر دو اتومبیل به صورت بر‌آمده طرّاحی شده‌اند و این مسئله تأثیر زیادی را بر روی زیبایی و جذّابیّت این دو اتومبیل گذاشته است. قرار گرفتن یک فرورفتگی بر روی درب‌های خودرو اسپورتیج 2016 این خودرو را از رقیب خود یعنی هیوندای توسان متمایز کرده است. بسیاری از خریداران هیوندای توسان طرّاحی نمای جانبی این خودرو را بسیار ساده و بدون تزئینات توصیف کرده‌اند و در این رابطه حق دارند. نمای جانبی هیوندای توسان برخلاف نمای جانبی خودرو کیا اسپورتیج 2016 از تزئینات کم‌تری برخوردار است و طرّاحان کمپانی هیوندای ترجیح داده‌اند تا این قسمت از خودرو را ساده طرّاحی کنند. از این زاویه شما می‌توانید تقریباً تمامی اجزای چراغ‌های جلویی این اتومبیل‌ها را مشاهده کنید. استفاده از این‌گونه طرّاحی‌ها برای ساخت چراغ‌های جلویی خودروهای کره‌ای امری عادّی تلقّی می‌شود و شما می‌توانید استفاده از این‌گونه طرّاحی‌ها را علاوه بر خودرو اسپورتیج 2016 و هیوندای توسان در طیف گسترده‌ای از خودروهای کره‌ای مشاهده نمایید. هر دو کمپانی خوروسازی ترجیح داده‌اند تا از رینگ‌های 5 پر و 18 اینچی برای ساخت این دو اتومبیل استفاده کنند ولی باید اعتراف کنیم که هیوندای توسان در این زمینه بهتر عمل کرده است و شما می‌توانید به وضوح متفاوت بودن رینگ‌های این دو خودرو از نظر زیبایی را متوجّه شوید. کشیدگی خودرو اسپورتیج 2016 بیشتر از ماشین هیوندا توسان می‌باشد و این مسئله باعث شده است تا این خودرو کمی بزرگ‌تر از هیوندای توسان دیده شود. این مسئله تأثیر زیادی را بر روی فروش  خودرو اسپورتیج 2016 و قیمت کیا اسپورتیج گذاشته است و باعث شده است تا خریداران از نمای ظاهری این خودرو به شدّت راضی باشند. 

نمای ظاهری خودرو اسپورتیج 2016 بسیار جذّاب و خارق‌العادّه می‌باشد

نمای پشتی خودرو اسپورتیج 2016 چه تفاوت‌هایی را با رقیب خود دارا می‌باشد؟

نمای پشتی خودرو کیا اسپورتیج 2016 از الگوی طرّاحی نسل‌های قبلی این خودرو پیروی می‌کند و این مسئله باعث شده است تا خریداران برای خرید این خودرو شور و شوق گذشته را نداشته باشند. چراغ‌های عقبی این خودرو تا قسمت میانی درب صندوق عقب این اتومبیل کشیده شده‌اند و از طرّاحی قابل قبولی برخوردار هستند. در طرف مقابل، چراغ‌های عقب هیوندای توسان بسیار زیبا‌تر از خودرو اسپورتیج 2016 طرّاحی شده‌اند و این مسئله باعث شده است تا قسمت عقبی این خودرو با یک تحوّل عظیم مواجه شود. این چراغ‌ها از کشیدگی بیشتری برخوردار هستند و زیبایی فوق‌العادّه‌ای را به این خودرو بخشیده‌اند. درب صندق عقب خودرو اسپورتیج 2016 از طرّاحی مناسبی برخوردار است و به درستی از انحنا‌ها و فرورفتگی‌ها در ساخت آن استفاده شده است. از طرفی، درب صندوق عقب هیوندای توسان نیز بسیار زیبا و کاربردی طرّاحی شده است و به خوبی با قسمت‌های دیگر این خودرو هماهنگ گردیده است. سپر عقب این اتومبیل‌ها از دیگر قسمت‌هایی است که موجب متفاوت‌ شدن طرّاحی نمای پشتی این دو خودرو شده است. حجم سپر این دو اتومبیل تقریباً برابر می‌باشد و به نظر می‌رسد که در ساخت سپر عقبی هیوندای توسان ظرافت بیشتری بکار برده شده است. سپر عقب خودرو اسپورتیج 2016 نیز زیبایی‌های خاصّ خود را دارد ولی این زیبایی‌ها در حدّ و اندا‌زه‌ی جزئیات سپر عقبی هیوندای توسان نمی‌باشند و این مسئله باعث شده است تا طرّاحی نمای پشتی هیوندای توسان چشم‌نواز‌تر از طرّاحی نمای پشتی خودرو اسپورتیج 2016 باشد. همچنین، چراغ‌های ترمز هیوندای توسان برخلاف خودرو کیا اسپورتیج 2016 زیبا‌تر و ظریف‌تر طرّاحی شده‌اند و این مسئله فروش این خودرو را تحت تأثیر قرار داده است. در کلّ، باید اعتراف کنیم که طرّاحان کمپانی هیوندای در ساخت نمای پشتی هیوندای توسان کار بزرگی را انجام داده‌اند و این مسئله باعث شده است تا نمای پشتی این خودرو زیبا‌تر از نمای پشتی خودرو اسپورتیج 2016 باشد.

با خانه اتومبیل فربد همراه باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 2,068