loading...
اخبار
hamedq بازدید : 47 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

 اسپورتیج 2015 در بازار فروش اسپورتیج رقبای بسیار زیادی دارد که به گونه‌ای توانسته‌اند تا فروش این خودرو را تحت تأثیر قرار دهند. کمپانی هیوندای یکی دیگر از شرکت‌های کره‌ای می‌باشد که به تولید محصولات با‌کیفیّت معروف است. خودروی سانتافه یکی از محصولات بسیار محبوب این شرکت در بازار ایران می‌باشد که توانسته است تا فروش خوبی را در بازار خودروهای کراس اوور تجربه نماید. عرضه‌ی این خودروی با کیفیّت به بازارهای جهانی خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر خود قرار داده است و رقابت سنگینی بین این دو خودروی با کیفیّت در جریان است. در این مقاله قصد داریم تا دو مدل بسیار محبوب از این خودروها یعنی اسپورتیج 2015 و سانتافه 2015 را با یکدیگر مقایسه نماییم.

 

 

طرّاحی ظاهری این دو خودرو چگونه خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر قرار داده است؟

تفاوت‌های قسمت جلوی این دو خودرو:

باید اعتراف کرد که کمپانی هیوندای در ساخت چراغ‌های جلویی سانتافه 2015 سنگ تمام گذاشته است و چراغ‌های این اتومبیل زیبا‌تر از چراغ‌های اسپورتیج 2015 می‌باشند و این مسئله خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر قرار داده است. همچنین، جلو پنجره‌ی سانتافه 2015 نیز بسیار جذّاب و دیدنی ساخته شده است و این مورد در اسپورتیج 2015 به زیبایی این خودرو طرّاحی نشده است و این مسئله خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر قرار داده است. طرّاحی شبکه‌ی ورود هوای اسپورتیج 2015 بسیار بهتر از سانتافه 2015 صورت گرفته است و به همین دلیل است که زیبایی این قسمت از خودرو در اسپورتیج 2015 بیشتر است. کاپوت هر دو اتومبیل به زیبایی طرّاحی شده است و نمی‌توان ایرادی را برای کاپوت‌های این دو خودرو در نظر گرفت و این ویژگی باعث شده است تا خرید فروش اسپورتیج زیاد به خاطر این مورد تحت تأثیر قرار نگیرد. طرّاحی چراغ‌های مه شکن این دو خودرو کمی از یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان یک نظر قطعی در این رابطه عنوان کرد ولی با این حال، بسیاری از مشتریان چراغ‌های مه شکن سانتافه 2015 را زیبا‌تر می‌دانند و عنوان می‌کنند که استفاده‌ی درست از چراغ‌های LED در این قسمت از اتومبیل موجب زیبایی بیشتر آن شده است و این مسئله خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر خود قرار داده است. سپر سانتافه 2015 کمی حجیم‌تر از سپر اسپورتیج 2015 طرّاحی و ساخته شده است و این مسئله تأثیر بسزایی را در جذب مشتریان به این اتومبیل گذاشته است ولی با این حال، نمی‌توان از طرّاحی چشم‌نواز اسپورتیج 2015 نیز چشم‌پوشی کرد و این مسئله باعث شده است تا خرید فروش اسپورتیج بیشتر از رقیب این خودرو باشد. با این حال، بسیاری از افراد خرید اسپورتیج 2015 را به سانتافه 2015 ترجیح می‌دند و این مسئله نشان دهنده‌ی سلیقه‌ی بسیار خوب مشتریان این خودرو می‌باشد.

 

 

خودروسازی‌های رقیب با ارئه‌ی مدل‌هایی رقابتی خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر قرار داده‌اند

 

تفاوت‌های قسمت میانی اسپورتیج 2015 با سانتافه 2015 چگونه خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر قرار داده است؟

لازم است بدانید که خودرو کیا اسپورتیج جزو اتومبیل‌های SUV با سایز متوسّط تقسیم‌بندی می‌شوند و به همین دلیل از نظر اسکلت‌بندی و شاسی تفاوت‌های بسیار کمی را با یکدیگر دارند. این مسئله موجب شده است تا قیمت ماشین کیا اسپورتیج 2015 و خرید فروش اسپورتیج 2015 در سایت خرید و فروش خودرو تغییرات محسوسی را نسبت به رقیب خود تجربه نکند. نمای جانبی این دو خودرو شباهت‌های زیادی را با یکدیگر دارند و این مسئله فروش آن‌ها را به شدّت تحت تأثیر خود قرار داده است. رینگ‌های استفاده شده در ساخت سانتافه 2015 از طرّاحی مناسب‌تری برخوردار هستند و این ویژگی باعث زیبایی بیشتر این قسمت از خودرو شده است و خرید فروش اسپورتیج را تحت تأثیر خود قرار داده است. در هر دو اتومبیل از برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های زیبایی برای تزئین درب‌های کناری اتومبیل استفاده شده است که در این رابطه بهتر است بدانید که درب‌های اسپورتیج 2015 از طرّاحی مناسب‌تری برخوردار هستند و این ویژگی موجب افزایش قیمت ماشین کیا اسپورتیج 2015 شده است. در هر دو اتومبیل از محافظ‌هایی از جنس پلاستیک فشرده برای تزئین قسمت گلگیر اتومبیل استفاده شده است و این دو خودرو از این نظر تفاوتی را با یکدیگر ندارند و این مسئله بر روی خرید فروش اسپورتیج تأثیر زیادی را نگذاشته است. قیمت ماشین کیا اسپورتیج وابسته به فاکتورهای دیگری نیز می‌باشد که در قسمت‌های بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. بد نیست بدانید که قسمت قابل توجّهی از  چراغ‌های عقب هر دو اتومبیل از نمای جانبی قابل رویت هستند که این ویژگی به گونه‌ای مختصّ خودروهای کره‌ای می‌باشد و خودرو سازی‌های دیگر نقاط دنیا کم‌تر از این مدل چراغ‌های عقب برای ساخت خودروهای خود استفاده می‌کنند. در کلّ، طرّاحی‌های نمای جانبی این دو خودرو تفاوت‌های بسیار فاحشی را با یکدیگر ندارند و این مسئله موجب شده است تا خرید فروش اسپورتیج تفاوت چندانی با خودروی رقیب آن نداشته باشد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 2,067